Продавець Пан Агро Запчасти розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
134 відгуків
emoji-quarantineМагазин тимчасово не працює. Все буде Україна!
promo_banner

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Виробництво та продаж запчастин для сільгосптехніки.
+380977111131
+380 (97) 711-11-31
Менеджер
+380 (95) 911-11-51
Менеджер
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.

Стартер СТ 212 (Д 240) трактора МТЗ 82

Стартер СТ 212 (Д 240) трактора МТЗ 82

В стартері застосовується чотириполюсний електродвигун постійного струму послідовного збудження і потужністю 4,8 л. с. (3,5 кВт).

У корпусі знаходяться чотири сталевих полюси з котушками порушення. Пристрій якоря стартера входять вал на який напрессован пакет заліза, обмотка покладена в пази пакету і колектор, що складається з ізольованих один від одного мідних пластин. Вал обертається у трьох підшипниках, встановлених в проміжну опору і кришки. Підшипники виконані як металокерамічні кришки, змащені маслом.

Чотири щіткотримача кріпляться до кришки з внутрішньої сторони. Щітки притискаються до колектора за допомогою пружин. Щітково-колекторний вузол захищений від попадання бруду захисним кожухом.

Харчування на електродвигун надходить від акумулятора. При проходженні струму по обмотках збудження і якоря, створюються електромагнітні поля, в результаті дії яких якір починає обертатися, утворюючи крутний момент. За допомогою привода стартера передається крутний момент від валу стартера на коленвал двигуна по засобом шестерні приводу і зубчастого вінця маховика. Привід розміщується на валу якоря і складається з буферної пружини, шестерні, втулки відводки і роликові муфти вільного ходу з направляючою муфтою.

Пристрій стартера СТ 212

Пристрій стартера СТ 212: 1 — корпус; 2 — якір; 3 — котушка збудження; 4 — щітка; 5 — шпилька; 6 — шайба; 7 — кожух; 8 — кришка; 9 — шина з'єднувальна; 10 — плунжер; 11 — втягує обмотка реле; 12 — утримуюча обмотка реле; 13 — якір реле; 14 — поворотна пружина; 15 — фланець реле; 16 — важіль; 17 — кришка; 18 — наполегливе півкільце; 19 — шайба; 20 — обойма; 21 — шестірня привода; 22 — муфта вільного ходу; 23 — буферна пружина; 24 — втулка відводки; 25 — шайба; 26 — проміжна опора; 27 — зовнішня обойма; 28 — ролик; 29 — пружина; 30 — плунжер; 31 — кришка муфти.

Муфта вільного ходу

Муфта вільного ходу використовується для передачі обертального моменту в одному напрямку, а саме, до валу двигуна, забезпечуванню автоматичне роз'єднання валів двигуна і стартера після запуску, захищаючи таким чином якір стартера від виходу з ладу від дії відцентрових сил. Включаючи стартер, крутний момент від вала якоря передається на направляючу втулку муфти вільного ходу і далі на зовнішню обойму. Прокручуючи за годинниковою стрілкою, обойма блокується роликами і продовжує здійснювати обертання одночасно з циліндричною частиною шестерні. Ролики утримуються пружинами у вузькій частині фасонних пазів зовнішньої обойми. Тим самим, одночасно з зовнішньої обоймою обертаються вінець маховика двигуна і шестерня. Після старту швидкості обертання шестерні і маховика збільшуються. Циліндрична частина шестерні захоплює за собою ролики, переміщаючи їх в набагато широку частину фасонних пазів зовнішньої обойми і розклинюють з'єднання, в слідстві чого не допускається передача крутного моменту від заведеного двигуна до якоря стартера.

Тягове реле стартера

Електромагнітне тягове реле призначене для з'єднання шестерні приводу з вінцем маховика двигуна Д-240, а також для подачі електричного струму до стартеру. Втягуюче реле встановлюється на литому фланці, який з'єднує реле кришкою з боку приводу. Під час включення реле, його втягує (серіесная) і утримує (шунтовая) обмотки утворюють електромагнітне поле, під впливом якого якір стартера входить в область обмоток. Переміщення якоря через важіль і тягу передається приводу стартера. Привід пересувається по гвинтовим шлицам валу якоря і його шестерня з'єднується з вінцем маховика двигуна. По закінченню свого ходу якір реле впливає на плунжер, чий контактний диск замикає головні контакти реле, з'єднуючи стартер з акумулятором. Під час замикання головних контактів втягує обмотка виключається з ланцюга струму і якір тягового реле фіксується у втягненому положенні тільки утримує обмоткою.

Якщо станеться таке, що зуби шестерні потраплять на торцеву частину зубів маховика, то в цьому випадку вона зупиниться, однак важіль включення буде пересуватися від впливу стислій буферної пружини, що забезпечить замикання контактів реле. Стартер трактора МТЗ 82 почне обертатися і після провертання шестерні, стиснута пружина з'єднає її з вінцем маховика. При роботі стартера замкнуті контакти реле під впливом утримуючої обмотки і розмикаються відразу після вимкнення втягивающего реле. Одночасно з цим під дією поворотної пружини шестерня приводу виводиться з зачеплення з вінцем маховика, якір реле повертається в початкове положення, розмикаються головні контакти реле і стартер вимикається.

Для того, щоб стартер автоматично відключався після того, як заведеться двигун, а також для зменшення струмового навантаження на контакти вмикача в електричне коло стартера включені два додаткових електромагнітних реле: блокувальний РБ1 і проміжне РС502. Перше з них оснащено выпрямительным мостом містить чотири діода Д226Д і розмикає контакти, а друге — замикаючі контакти.

При знаходженні вимикача ВК316-Б стартера СТ 212 в положенні запуску, електричний струм від акумулятора надходить на обмотку реле РС502, з'єднану на масу за допомогою контактів реле РБ1. Реле РС502 активується, його контакти замикаються і через них здійснюється подача живлення на тягове реле стартера. Стартер вмикається і заводить двигун.

При збільшенні частоти обертання колінчастого вала збільшується напруга генератора, перетворюваний у постійне за допомогою випрямляча реле РБ1 і подається до його обмотці. Із зростанням напруги до 8-9 Вольт, що відповідає частоті обертання 650-750 об/хвилину, реле спрацьовує, розмикаючи власні контакти. Подача струму на реле РС502 припиняється, його контакти під впливом пружини розмикаються і вимикають стартер. Разом з цим з електричної ланцюга виводиться допоміжна обмотка реле РБ1. Включити стартер при заведеному двигуні неможливо, так як реле блокування розімкнуті у всьому діапазоні робочих частот обертання. Крім цього, на тракторі МТЗ 82 встановлено спеціальний пристрій для блокування запуску двигуна при включеній передачі.

На кришці КПП встановлений вимикач ВК403, з'єднаний з ланцюгом живлення обмотки реле РС502. При знаходженні важеля перемикання передач в нейтральному положенні, контакти даного вимикача розімкнуті, допускаючи пуск двигуна. При включене передачі, контакти вимикача розімкнуті, відповідно, стає неможливим включення стартера і подальший пуск двигуна.

Технічне обслуговування і ремонт стартера СТ 212

ТО стартера полягає в утриманні його в чистоті, перевірки кріплення, стану клем і т. д. Для стартера необхідна більша сила струму, в слідстві чого навіть слабкі перехідні опори в його ланцюзі можуть призвести до деякого падіння напруги і відчутного зниження потужності.

Рекомендується кожні 3000 годин роботи проводить огляд стартера з метою виявлення можливих несправностей. Для цього необхідно зняти стартер з двигуна і очистити зовнішню частину від бруду і пилу. Далі демонтується захисний кожух і перевіряється стан щітково-колекторного вузла. При виявленні забруднення або найменшого підгоряння, то його слід протерти змоченою в бензині ганчіркою. Якщо підгорання не віддаляється, то це місце можна зачистити наждачним папером. Щітки повинні безперешкодно переміщатися в щіткотримачах і своєю площиною прилягати до колектора. Тиск пружина щітки в момент відриву пружини від тіла щітки має становити 7,5-10 Н (0,75-1,0 кгс). Далі зніміть кришку втягивающего реле і огляньте стан контактів. У разі підгоряння контактів необхідно зачистити напилком і потім протерти ганчіркою, змоченою в бензині.

Якщо виявлені серйозні несправності, то стартер необхідно розібрати і провести наступні роботи: очистити корпус всередині і зовні, очистити якір від бруду і пилу; проточить колектор на мінімальну глибину до отримання рівної поверхні, а після зачистити наждачним папером; оглянути стан вінця маховика і шестерні приводу, зачистити при необхідності вибоїни і вироблення зубів або замінити їх при перевищенні ресурсу експлуатації; зношені щітки до висоти 10 міліметрів замінити на нові; змастити моторним маслом всі тертьові деталі.

Зібраний стартер необхідно відрегулювати і випробувати в роботі. Під час регулювання стартера на вихідну клему обмоток реле подають струм напругою 8-12 В від акумулятора або спеціального апарату. Корпус стартер необхідно надійно з'єднати з негативною клемою акумулятора. Для запобігання обертання якоря необхідно відокремити шину від вивідного болта корпуса. При спрацьовуванні тягового реле, зазор між упорними півкільцями і торцем шестерні привода повинен становити 3±1 міліметра. Зазор регулюється шляхом провертання ексцентрикової осі важеля, що фіксується далі гайкою. Після складання стартер перевіряють на холостому ходу. В ході тестування вимірюється частота обертання якоря і силу споживаного струму, які повинні відповідати технічним характеристикам стартера — не менше 5000 об/хв і не більше 120 А.

Якщо якір обертається туго, то це говорить про перекоси в ході не правильного складання стартера, замикання обмотки якоря на масу, зачіпанні якоря за смуги або замикання між витками, що призводить до збільшеного споживання струму. Мале споживання струму свідчить про поганому контакті в місцях з'єднань або слабкому тиску пружин щіток.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner