Продавець Пан Агро Запчасти розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
130 відгуків
Знижка від 5 до 15% на всі запчастини і аксесуари!Перейти далі

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Виробництво та продаж запчастин для сільгосптехніки.
+380977111131
+380977111131
Менеджер
+380959111151
Менеджер
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.

Пристрій і обслуговування гідропідсилювача керма трактора МТЗ 80-82

Пристрій і обслуговування гідропідсилювача керма трактора МТЗ 80-82

Гідропідсилювач, призначення і пристрій

Трактор МТЗ-82 кермоГідропідсилювач рульового управління не тільки дозволяє знизити зусилля, прикладені трактористом для керування транспортним засобом, але і в значній мірі підвищує його маневреність, особливо при проходженні складних ділянок шляху. Він являє собою проміжний агрегат, який виконує гідравлічну і механічну зв'язок між напрямними колесами, кут повороту яких пропорційний відношенню до наявного куту повороту рульового колеса, і безпосередньо самим рульовим колесом.

Механізм агрегату (сектор косозубого типу і черв'як двухзаходной варіації), а також його гідроагрегати (розподільний вузол, гідроциліндр рульового управління, блокувальний датчик і гідробак підсилювача) скомпоновані в єдиний вузол, встановлений перед радіатором. З зовнішньої сторони гідропідсилювач знаходиться під захистом тракторної облицювання.

Гідравліка ГУРа включає в себе такі компоненти:

  • Бак, використовуваний для робочої рідини. У його ролі виступає порожнину гидроусилительного корпусу;
  • Шестерневий насос, змонтований на лівій стороні двигуна. У рух він приводиться за допомогою шестерень на розподільнику;
  • Силовий циліндр, який відповідає за передачу руху безпосередньо на трапецію керма;
  • Запобіжний клапан кулькового типу;
  • Блокувальний датчик диференціала.

Принцип дії пристрою

Схема пристрою ГУР МТЗ-82ГУР, регулювання якого має проводитися відповідно до встановлених термінів технічного обслуговування, з'єднується з корпусом гідропідсилювача та силовим циліндром, а також вмонтованим у корпус двигуна насосом за допомогою маслопроводного розподільника. На зливній магістралі обладнаний спеціальний фільтр, доповнений клапаном редукційного типу. Включення системи неможливо, якщо опір при повороті коліс є незначним. За передачу зусилля, що йде на сошку від рульового колеса, відповідає черв'як, відправляє його допомогою поворотного валу. Зусилля, яке отримує сошка, є на порядок меншим, ніж те, яке необхідне для переміщення розподільного золотника і одночасного стиснення трьох пружин. Якщо ж золотник займає нейтральну позицію, масло, що йде від насоса, виходить на злив корпусу допомогою наявного розподільника. Якщо опір при повороті вельми істотне, золотник змінює свою позицію відносно нейтрального положення, при цьому одна з порожнин гидроусилительного циліндра з'єднується зі зливом, а друга з насосним маслопроводів. При тиску масла на рейку, сектор разом із сошкою і валом провертається, а пружини забезпечують утримання золотника в нейтральній позиції. Надмірний тиск стравлюється допомогою запобіжного клапана.

Можливі несправності та ремонт рульового керування

Розглядаючи основні несправності агрегату, варто відзначити, що найбільш часто зустрічаються такі з них:

  • Знос на зубцях сектора;
  • Проблеми з герметичністю запобіжного клапана та його зношування;
  • Порушення гідравліки деталей прецизійного типу;
  • Знос на червячном валу і зубчастої рейки.

Тракторний гідропідсилювач кермаУ разі якщо проведений техогляд виявив наявність несправностей, що не піддаються звичайній регулюванню, рульовий гідропідсилювач підлягає демонтуванню з наступним розбиранням і проведенням технічної експертизи, покликаної визначити перелік деталей, що підлягають заміні. Перш ніж приступати до демонтажу, необхідно повністю злити робочу рідину і відвернути кріпильну гайку на поворотному валу. У процесі складання слід звертати особливу увагу на коректність збігу значень поворотного вала, моменти затягування гайок, показники вертикального зміщення вала, фіксацію сошки і рейки. Розбирання, ремонт, регулювальні операції і складання агрегату є досить складними процедурами, проведення яких неможливе без наявності особливих контрольно-вимірювальних приладів. По закінченні робіт, проводять випробування ГУРа на спеціальному стенді, що дозволяє встановити його справність і придатність до подальшої експлуатації.